دوتصويرمتفاوت

سجاده دلم را آکنده ازشمیم یادت کن

دوتصويرمتفاوت


 





نظرات شما عزیزان:

ثنــــای دوست داشتنی
ساعت12:57---19 مرداد 1393
سلاااااام سارا جون، خوبید عزیزم؟
امروز ثنا به من گفت که مامان کبلا می خوام ابالفض (کربلا می خوام ابالفضل) رو بذار، بعد که فکر کردم دیدم من هر موقعی که میام به وبتون ثنا هم این مداحی رو گوش داده و امروز دوباره ازم خواست تا این مداحی روبراش بذارم الانم براش وبتونو باز کردم و داره با مداح می خونه و وقتی تموم می شه می گه مامان دوباره کبلا رو بذار خلاصه که خیلی این مداحی ها رو دوست داره تا جایی که حتی مداحی(غریبه) وبلاگ خانم تاج بخشیان عزیز روکامل حفظ کرده بود... به هر صورت سارا جونم خیلی مممنونم بابت این مداحی زیبایی که گذاشتید،
اجرتون با سیدالشهدا(ع)...
ببخشید زیادی حرف زدم، التماس دعا....
پاسخ:سلام الهه جونم ممنونم شما خوبين؟! بسكه ماهه اين ثنا جون مثل خودتون خواهش ميكنم عزيزم ممنون بهم سر زدين


sajjad
ساعت12:35---5 مرداد 1393
هر چی داره ایران ما از کرم اهل بیت داره

ثنــــای دوست داشتنی
ساعت13:58---4 مرداد 1393
یا علی بن موسی الرضا(ع)...
یا غریب الغربا...


مهناز
ساعت15:55---2 مرداد 1393
ضامن آهو

کاش من یک بچه آهو می شدم
می دویدم روز و شب در دشتها
توی کوه و دشت و صحرا روز و شب
می دویدم تا که می دیدم تو را

کاش روزی می نشستی پیش من
می کشیدی دست خود را بر سرم
شاد می کردی مرا با خنده ات
دوست بودی با من و با خواهرم

چونکه روزی مادر م می گفت تو
دوست با یک بچه آهو بوده ای
خوش به حال بچه آهویی که تو
توی صحرا ضامن او بوده ای

پس بیا من بچه آهو می شوم
بچه آهویی که تنها مانده است
بچه آهویی که تنها و غریب
در میان دشت و صحرا مانده است

روز و شب در انتظارم پس بیا
دوست شو با من مرا هم ناز کن
بند غم را از دو پای کوچکم
با دو دست مهربانت باز کن 

پاسخ:یاضامن آهو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : خدیجه تاج بخشیان
تاریخ : چهار شنبه 2 مرداد 1393
زمان :


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.