يا علي گفتيم وعشق اغازشد

سجاده دلم را آکنده ازشمیم یادت کن

يا علي گفتيم وعشق اغازشد


بسم الله الرحمن الرحیم

خدایا :

با نام تو ویادتو و درخواست بهترین گوهرهای هستی-معرفت-آغاز می کنم.




به نمــاز نگویید کار دارم،به کــار بگویید وقت نماز است!

(شهید رجایی)

 

 

 

مولا جان مهدی ! به وبلاگ دلم سربزن !

 

 



نظرات شما عزیزان:

sarabnb
ساعت13:40---2 شهريور 1393
اگر ذره بین نگاه قوی باشد
در تمام صفحه های ورق خورده ی زندگی اثر انگشت او دیده می شود
چه بچه گانه است که فکر می کنیم
همه اش را به تنهایی ، رنگ کرده ایم . . .



حامد
ساعت12:53---15 تير 1393
یا لطیف ارحم عبدک الضعیف
الهي آمين


fateme
ساعت19:20---4 ارديبهشت 1393
ابجی شما لینک شدی
پاسخ:متشكرم عزيزم
شماهم لينك شدين


fateme
ساعت22:10---3 ارديبهشت 1393
سلام ممنون از مطالب مفیدتون خوشحال میشم تبادل لینک کنیم اگه موافق بودین خبرم کنید مرسی.
پاسخ:سلام عزیزم از حضورت ممنون چشم حتما


ثنــای دوست داشتنی
ساعت20:18---24 فروردين 1393
سلام ساراجون ، خیــــلی آهنگ وبتونو دوست دارم و خیلی وقت بود که نمی دونستم از کجا این مداحی رو پیدا کنم می شه بگید مداحش کیه؟
پاسخ:سلام عزيزم ممنونم متاسفانه نمي دونم مداحي كيه


ثنــای دوست داشتنی
ساعت13:56---15 فروردين 1393
سلام سارا جون ، ممنونم از حضورتون در وبلاگم ، من شما رو لینک می کنم تا بیشتر به هم سر بزنیم ، لطفا شما هم لینکم کنید
پاسخ:سلام متشكرم حتما


کوثر
ساعت1:07---1 فروردين 1393
سلام سال نو مبارک انشالله سال خوبی داشته باشید التماس دعا
پاسخ:سلام كوثرجون عيد شما مبارك محتاجم به دعا


مجید
ساعت14:07---22 بهمن 1392
سلام دهه فجر بر شما مبارک . تولدم مبارک به منم سر بزن موفق باشی منتظرم

آوای باران
ساعت8:24---3 بهمن 1392
این سایت رو دوستم بهم معرفی کرد منم به تو معرفی می کنم تا بازدید وبلاگت زیاد بشه فقط کافیه لینکت رو رایگان توش ثبت کنی. لینک منم داخلش هست

آوای باران
ساعت8:24---3 بهمن 1392
این سایت رو دوستم بهم معرفی کرد منم به تو معرفی می کنم تا بازدید وبلاگت زیاد بشه فقط کافیه لینکت رو رایگان توش ثبت کنی. لینک منم داخلش هست

MOHAMADREZA
ساعت14:30---21 دی 1392
سلام وبت عالیه اگه دوست داشتی یه سر به من بزن !!

مینا سادات
ساعت11:26---15 دی 1392
اگه لینکت رو توی لیست وبلاگهای دوستانم ثبت نکنی دیگه بهت سر نمیزنم گفته باشم

مرتضی
ساعت10:54---6 دی 1392
سارا ، منتظرتم بیای به وبم نظر بدی ....
خدایش من هر روز به وبلاگت سر میزنم .


علی
ساعت16:56---5 دی 1392
سلام سلامممم سلاممممممممم
خسته نباشید.
یه سوال داشتم؟شما تبادل لینک کردید و شما الان در پیوندگاه من هستید ولی من در لینکهای شما نیستم یعنی بعد از لینک کردن منو از لینک خودتون پاک کردید؟


مرتضی
ساعت11:42---5 دی 1392
سلام سارا ، امیدوارم حالت خوب باشه و به وبلاگ نویسیت ادامه بدی . من مدیر وب سایت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان هستم . واقعا وب خوبی داری و قطعا براش زحمت کشیدی . دوست دارم به منم سر بزنی و در مورد وبم نظر بدی .
اجرت با آقا


محیا
ساعت21:41---4 دی 1392
نشسته غرق تماشای شیعیان خودش...
کسی نیامده جزاوسر قرار خودش...
چه انتظار عجیبی است این که شب تا صبح
کسی قنوت بگیرد به انتظار خودش...

اللهم عجل لولیک الفرج. وبلاگتون زیباست

ممنون که سر زدی بازم تشریف بیار
پاسخ:ممنونم حتما


تـــــــــــــــــرنم ظهور
ساعت13:53---20 آبان 1392
به نام حق

سلام بر شما

امیدواریم سایت و وبلاگ شما مورد تأیید آقا امام زمان(عج) قرار گیرد

به ما هم سری بزنید
پاسخ:سلام انشا الله دعايت درحقم اجابت شود وب شما هم عالي بود گذاشتمش تو پيوندها


تنهاترین سردار
ساعت14:23---17 خرداد 1392
حضور سعید جلیلی یکشنبه19/3/92 در شهرقدس

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : خدیجه تاج بخشیان
تاریخ : یک شنبه 29 بهمن 1396
زمان :


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.