تولد....

سجاده دلم را آکنده ازشمیم یادت کن

تولد....


امروز جشن تولد وبلاگمه!

امروز وبلاگم یک ساله میشه!

وبلاگی که خیلی دوستش دارم!

****تولد وبلاگم مبااااااارررررررک*****

 

بفرمایید کیک

 



نظرات شما عزیزان:

Kh
ساعت17:36---30 بهمن 1392
ساراي نازنينم يك سال براي مولا قلم زدي ونگاشتي!!
يك سال به عشق او مطلب گذاشتي!
اميدوارم كه مورد رضاي دوست واقع شده باشد
تولد ادبستان مبارك


sajjad
ساعت13:49---30 بهمن 1392
تولد خانم معلمم بود....اما شما نیومدی
پاسخ:ببخشيد الان ميام قضاشو به جا ميارم!!


نرگس
ساعت7:25---30 بهمن 1392
سلام سارا جان..خیلی مبارک باشه!ایشالله همیشه همیشه همینقدر خوشحال باشی و وبلاگت هم هر روز موفق تر بشه..این گلهام تقدیم به وبلاگتون که البته خودش باغه
پاسخ:خيلي ممنونم نرگس مهربونم!!هرجي گل زيباست تقديم به شما!!


sajjad
ساعت16:48---29 بهمن 1392
ازت دعوت میکنم هر چه زود تر به وبلاگم بیای..چون یه جشن گرفتم
پاسخ:مناسبت؟؟؟!!!


sajjad
ساعت12:05---29 بهمن 1392
آبجی سارا تولد وبلاگت مبارک..آبجی درسته شما نمیای به داداشت سر بزنی..ولی عیبی نداره..همین که بالای قالب وبلاگت نوشته **یا مهدی ادرکنی** خودش یه دنیاست ! ..من به عشق اهل بیت میام و بهت سر میزنم ..
پاسخ:ممنونم چشم حتما خدمت ميرسم! متشكرم ازحضورشما


کفشدوزک ناز
ساعت11:51---29 بهمن 1392
سلام سارای نازنینم

خوبی دوستم؟!

تولد وبلاگت مبارک گلم

امیدوارم وبلاگت هزار ساله بشه! وهمین جور جزو بهترین وبلاگ ها بمونه!!



خیلی دوست دارم دوست مهربونم

کیک هات هم خیلی خوشمزه بود
پاسخ:خيييييييليييييييي سپسگزارم


مهناز
ساعت11:48---29 بهمن 1392
سلام ساراجونم.

تولد وبلاگت مبااااارررررک دوست عزیزم

منم وبلاگت رو خیییلللی دوست دارم

خیلی زیباست

خودت رو هم خیییییییییللللللللللی دوست دارم نازنینم
پاسخ:ممممممنننننننووووووونننننننممممممممممم ممنونم يك دنيا سپاس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : خدیجه تاج بخشیان
تاریخ : سه شنبه 29 بهمن 1392
زمان :


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.